Sidor

onsdag 15 maj 2013

Bakis och skakis

Blev hemringd för VAB igår strax efter lunch, inte bra, inte bra alls. Sonen var lite extra gnällig men annars hyfsat ok men jag som hade tänkt på den där glassen i kylskåpet i flera dagar gick totalt loss på den. Tur att det inte var så mycket kvar från början för jag tömde byttan och den var bara så god! Till middag blev det ugnspannkaka med lingonsylt, inte så gott men åts upp gjordes det i alla fall.

Mådde hyfsat igår kväll när jag gick och la mig, lite svullen om magen och lite sockerhög men inte så farligt. Imorse däremot, usch och fy, helt bakis, mådde så dåligt, ont i magen och ville bara backa gårdagen, ni vet känslan av "aldrig mer".

Cyklade en liten omväg genom skogen på väg till jobbet och lyckades skaka av mig mycket av den bakfulla känslan, blir så glad av att vara ute i naturen en liten sväng. Lycklig inifrån och ut!  :)



Glassrecept (dödligt gott men provas på egen risk) och sammanfattning av mina 29,5 strikta paleodagar kommer senare... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar