Sidor

torsdag 12 december 2013

Varma tankar

Idag ska jag till naprapaten för att knäcka tillbaka mitt bäcken som glidit fram lite. Hade egentligen tänkt vänta till efter jul (kostar massa pengar och såhär före jul går massor till julklappar och lite till Musikhjälpen) men det bara går inte. Det hugger i höften varje gång jag ställer mig upp lite för snabbt, varje gång jag vrider mig utan att verkligen ta det lugnt och att bära något (läs: 20kg barn som bara vill gosa på morgonen medan jag fixar med frukosten) gör att jag blir smått illamående.

I eftermiddag ska det ordnas till och jag vet att det kommer göra ont som bara den och att naprapaten ömsom kommer att skälla på mig ömsom ge mig bra tips och bara rent allmänt babbla öronen av mig, så jag behöver alla varma tankar jag kan få i eftermiddag. Särskilt när naprapaten hotar med framtida men....

Japp, det är sååååå himla synd om mig idag!

1 kommentar: