Sidor

tisdag 28 januari 2014

Tungt idag

Idag kändes allt tungt, riktigt tungt. Det var som om vikterna hade mumsat för mycket gott under helgen och blivit riktigt tunga. Nåja, vad är väl en bal på slottet.... Den alldeles alldeles underbara känslan kom efter avslutat pass. Körde samma som förra veckan men 3*8 istället för 3*10. Tänkte att jag ska jobba veckovis och minska antalet repetitioner samtidigt som vikterna ska ökas. Nästa vecka blir det 3*6 och veckan efter det 3*4. Sen lättar jag på vikterna och börjar på 3*15, 3*10 och så vidare. Min förhoppning är att jag blir starkare för varje cykel och att jag kan ta tyngre min andra vecka jag kör 3*8 än första gången jag gör det. Ungefär samma övningar är planen men liiiiiite variation är ju bara roligt.

Superset 3*8
Enarmsrodd 21kg 3*8Bänkpress med hantlar 14kgs hantlar 3*8
Sittande axelpress 10kgs hantlar 3*8
Flyes 8kgs hantlar 3*8
Ryggresningar 20kgs vikt i famnen
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar