Sidor

onsdag 19 februari 2014

Extrema veckan - dag 2

Andra och sista dagen i extrema veckan. Kände mig nervös igen och funderade igenom vad jag egentligen var nervös för. Kom fram till följande;
A - om jag inte skulle orka och någon ser det
B - tappar vikten
C - gör illa mig
D - någon ställer sig och tittar på mig
Funderade igenom ovanstående punkter och tänkte, Äh, så vad om jag inte skulle orka och någon ser det? Hen har ju ändå ingen aning om vad jag har tänkt att köra egentligen. Tappa vikten, ja, då tappar jag den och den åker ner på mattan. Gör illa mig skulle vara värre, inte roligt alls så fokus på teknik hela tiden. Att folk stirrar på mig på gymmet har hänt förr, det är bara att strunta i. Valde att fylla huvudet med Shit, vad stark du är! istället och värmde upp med pinne och lätta marklyft.

Extrema veckan - dag 2
Marklyft 80 kg 3*4
Raka marklyft 60 kg 3*4
Knäböj i smithsmaskin 60 kg 3*4
Thrusters 30 kg 3*4

Det var tungt men det gick. Tror till och med att jag skulle kunnat öka lite i allt utom knäböjen, nästa extrema omgång...

Ser maffigt ut när de nya vikterna är stora och breda, Hulken Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar